Художньо-творчий прект

«Художньо-творчий проект»

    У номінації учасник демонструє власний проект.

    Орієнтовні теми проектів: «Пори року в творчості композиторів різних епох» (П. Чайковський, Й. Гайдн, І. Шамо та ін.), «Джаз і сучасність», «Єлисаветградські варіації», «Мюзикл і не тільки», «Українська пісня у творчості М. Леонтовича», «Казка в музиці», «Образи природи в музиці».

Теми проектів можуть пропонуватися самим учасником. Бажано ілюструвати виступ власним виконанням (вокальним, інструментальним).

Вікові категорії:

  1. категорія А (7-10 років) — 5 хв.
  2. категорія B (11-14 років) — 8 хв.
  3. категорія C (15 та більше років) — 10 хв.

 

    Загальні критерії оцінювання: цікавий підбір матеріалу; оригінальність, креативність, творчий підхід; орієнтація в музичних стилях і жанрах; сценічна культура (артистизм, виразність мови); використання інших видів мистецтва (поезія, хореографія, образотворче мистецтво); виконавська майстерність, образність та емоційність власного виконання (вокальне, інструментальне).

 

 

 

    За підтримки Міністерства культури і туризму України, Міністерства освіти і науки, департаментів освіти і науки, а також культури, туризму і культурної спадщини Кіровоградської облдержадміністрації та "Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" 12-13 листопада в Кропивницькому відбувся ІІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Сходинки до майстерності". Як декларують організатори, його мета — збереження, розвиток і примноження кращих традицій вітчизняного мистецтва, а також підтримка виконавської майстерності окремих виконавців і творчих колективів та формування креативного мислення щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти і культури.

 

 

    Особливістю цьогорічного фестивалю-конкурсу стало введення до конкурсної програми нової номінації "Художньо-творчий проект", на яку учасники мали представити оригінальний виступ на запропоновані або власні музичні теми з використанням різних видів мистецтва, як-то: поезія, хореографія чи образотворче мистецтво, та продемонструвати емоційність і образність власного інструментального чи вокального виконання музичної композиції.